Please Keep In touch

Please subscribe to our Announcement list. This is critical to organizing our movement and communicating with you.

Click Here to subscribe

And click here if you want to unsubscribe

Wednesday 31 July 2013

We Hebben Ons Niet Voor Niets Uitgesloofd!

Op 1 augustus zetten we de mijlpaal neer dat de vierde week de verjaardag in ging toen onze campagne begon. Sinds 1 juli, sloten meer dan 7.500 mensen uit 92 landen zich bij ons aan. Ik twijfel geen moment dat we de grens van zullen 10.000 bereiken in de komende weken, zo als we de datum zullen bereiken dat Microsoft begint te snijden in het abonnee bestand van TechNet. Er zijn vier punten waar we aan moeten denken.

Één is: Microsofts gratis aanbod als een onderdeel voor TechNet. In alle eerlijkheid, heb ik - net als velen van jullie - Microsofts gratis evaluatie center geprobeerd. De basis van het gratis aanbod van Microsoft heeft totaal geen correlatie met TechNet hier in. De lijst bevat geen oudere-producten in welke hoedanigheid ook. Wat dat betreft, alleen Windows 8 Enterprise is beschikbaar. Dit kan wijzen op producten zoals Office Pro 2013 gaan afhaken in het voordeel van Office 365 voor in de toekomst.
De 30 tot 180 dagen evaluatie perioden is nog steeds ontoereikend omdat het testen vaak te langdurig is, en overlapt niet, en is intermitterend. Wat ik heb gezien wijzigt niet mijn mening. Deze evaluaties zullen niet volstaan ??als een volwaardige vervanging van TechNet.

Een ander probleem is wat men betaald voor TechNet en wat voor MSDN. Cijfers variëren op basis van abonnement versies. De cijfers die ik gebruik zijn gebaseerd op TechNet Pro die kost € 373,65 Euro. Het aanbod van producten die beschikbaar zijn via TechNet Pro is nogal breed en omvat de meeste 'oudere versies' software. Het enige vergelijkbare MSDN-abonnement is Visual Studio Premium van MSDN tegen een prijs van € 6.551,00 Euro, die onbetaalbaar is voor de meesten onder ons.

Fraude en Vervalsing (piraterij) van TechNet-licenties is een mogelijke reden voor het sluiten van TechNet. Maar piraterij software is niet exclusief voor TechNet. Microsoft heeft met succes piraterij bestrijdt van zijn commerciële producten, dus dat hoeft geen reden te zijn voor het sluiten van TechNet. Veel ideeën voor de bestrijding van piraterij werden aangeboden door aanwezigen binnen onze gemeenschap. Microsoft heeft hier vele mogelijkheden.

Nog een ander probleem is Microsofts manier van de aankondiging. Microsoft heeft TechNet op 1 juli abrupt gesloten, vreemd genoeg met de zeer individuele drijvende winst voor zijn diensten van grote bedrijven (een van de weinige lichtpuntjes van Microsofts financiële verslag).
Microsoft wilde voorkomen oog in oog te staan met duizenden woedende IT-Professionals, dus daarom heeft men gewacht tot na de TechEd conferentie in juni om de aankondiging van sluiten van TechNet te maken.


Microsofts redenen voor het sluiten van TechNet worden alom gezien als zwak. Zodat de gemeenschap Microsoft heeft gemaild met vragen om een ??betere uitleg. Microsoft antwoordde met standaard berichten, maar bood geen context. De e-mails verstuurd naar abonnees in de meeste landen zijn bijna identiek.

Één van de versies:
"Bedankt voor uw contact met Microsoft. Uw probleem met betrekking tot Technet Sluiting is geëscaleerd bij mij aan de 'Customer and Field Advocacy Team', door <...>.

We zijn op de hoogte van uw bezorgdheid en frustraties. Uiteindelijk hebben we besloten om het TechNet-abonnementen te laten sluiten omdat we een verhoogde toename zien van onze gratis evaluatie versies zoals het TechNet Evaluation Center, dat is gegroeid naar 100% in het afgelopen jaar alleen al en kreeg goede terugkoppeling van onze gebruikers.

In een enquête van 2013, meer dan 90% van onze klanten waren in staat om hun "Server Evaluaties" te voltooien door het Evaluation Center binnen de geboden 180 dagen.

Onze teams luisteren actief naar de inbreng van onze abonnees en zal klanten terugkoppeling  gebruiken wanneer we blijven investeren in de gratis middelen voor IT-professionals.

Gelieve dit door te sturen als je deze extra terugkoppeling wilt delen."

Een andere versie:
"Bedankt voor het verzenden van uw terugkoppeling over TechNet.

Als IT trends en zakelijke dynamiek hebben ontwikkeld, zo heeft Microsofts set van aanbod voor IT-professionals die op zoek zijn om te leren, te evalueren en implementeren van Microsoft-technologieën en diensten. In de afgelopen jaren hebben we een verschuiving van gebruik van betaald naar gratis evaluaties ervaringen en middelen waargenomen. Als gevolg hiervan, heeft Microsoft besloten om de TechNet-abonnementen dienst te sluiten en zal de verkoop te staken na 31 augustus 2013.


Microsoft zal zich richten op de groei en het verbeteren van onze gratis
aanbod voor IT-professionals, waaronder evaluatie middelen via de TechNet
Evaluation Center, deskundigen leren via de Microsoft Virtual Academy, en
verkrijgen gemeenschap-gemodereerde technische ondersteuning via de
TechNet Forums.

We zijn toegewijd aan het helpen van klanten via deze overgangsfase en
gericht op het leveren van IT-professionals met gratis toegang tot een
brede set van TechNet middelen die zal gaan blijven. Kunt u terecht op
http://technet.microsoft.com/subscriptions/ voor meer informatie.

Uw terugkoppeling is belangrijk en we waarderen het dat U de tijd neemt om
met on contact op te nemen."

Als Microsoft informatie had om hun nieuws goed en grondig te
beargumenteren, dan zou het dat gedaan hebben en haar informatie in volle
glorie naar het publiek te hebben getoond en maakte daarbij de het
beëindigen gegrond. Duidelijk is dat dit niet heeft plaatsgevonden,
waardoor het twijfelachtig wordt wat Microsofts motief is voor het sluiten
van TechNet.

Microsoft wilt en dwingt op: Microsoft is van mening dat we ons zullen
neerleggen bij een ??onvermijdelijke sluiting van TechNet en buigen naar
haar wil. Sommigen zeggen dat we te veel te afwachtende houding aannemen
en wij kunnen niet op tegen de overheersen Microsoft. De vraag is; hoe
gaan we hierop reageren?

Wordt ons moraal ontnomen? Zijn we zo makkelijk 'weg te werpen' nadat de
meesten van ans hun gehele cariëre hebben afhankelijk gemaakt van het
grote machtige bedrijf Microsoft, en kunnen ze onss zo maar ontslaan?
Hebben we onszelf van onze eigen overtuiging veraden van een groep die
makelijk de 10.000 gaat overtreffen.
Omdat we geconfronteerd worden met een bedrijf die 'één-richting' denkt om
ook maar zonder enige scrupules ons dwingt ons in zijn eigen agenda te
zetten.

Het verslaan van Microsoft ligt binnen onze mogelijkheden, maar vergt veel
geduld. We moeten moed verzamelen en absoluut vastbesloten zijn als onze
beweging een nieuwe fase ingaat.
We moeten heel precies zijn en een zo'n hoge prijs op Microsoft inzetten
op slechte pers en boze klanten dat afsluiting van TechNet wordt een blok
aan het been dat het zich niet kan veroorloven.
We moeten dit doel bereiken door middel van een scala aan acties.

Ten Eerste een goede opzet van stabiele betrouwbare communicatie over de
gehele gemeenschap is noodzaak. Door middel van Change.org konden we
samenkomen en uitgegroeien tot een beweging, maar als we blijven groeien
hebben we meer nodig dan te kunnen 'uit zenden', één-richting-berichten
service.
Change.org heeft moeite met het leveren van e-mails naar grotere groepen.
Onlangs duurde het twee dagen voor de meesten van u e-mails ontvingen.

We hebben een e-mail distributielijst nodig voor een minimum van 10.000
addressen. We keken naar Google Groups, phpBB, en andere instrumenten,
maar we zijn niet met een oplossing gekomen.

We moeten er helemaal zeker an zijn dat de oplossing effectief is voordat
we een ??ieder om zijn of haar e-mailadres te registreren. We krijgen maar
één kans. Als je een idee hebt voor het grondig oplossen van dit probleem,
dan kunt u e-mailen naar: savetechnet@gmail.com.

We hebben de volgende bronnen, voor deze gemeenschap (online groep) om ons zelf te helpen:
• Een nieuwe Twitter-account: @SaveTechNet
• Een Facebook-pagina: https://www.facebook.com/SaveTechnet
• Een blog: http://SaveTechNet.com

We zullen binnenkort onze campagne emailadressen opstellen,
gebruik in de tussentijd: savetechnet@gmail.com.

We vragen om vrijwilligers om de controle over bovenstaande middelen te
administreren. We hebben individuen nodig om die bovenstaande middelen te
beheren en te helpen ze toonbaar te maken voor het  leveren van onze
boodschap aan het publiek en aan Microsoft. Onze boodschap te helpen te
verspreiden naar 92 landen, zodat de taal moet worden beschouwd. Als u
kunt helpen met vertalen, wij enorm uw hulp nodig. Uw hulp op alle niveaus
is essentieel om ons groeiende te houden. Doe wat je kunt.

Vervolgens moeten we onszelf gaan af zien te stemmen met andere groepen
die op dit moment ook boos op Microsoft. Een dergelijke groep zou kunnen
zijn: Microsoft investeerders.
Na een 900 miljoen USDollar te hebben afgeschreven voor Surface Tabletten
en 19 juli van 34 miljard USDollar van diverse uitverkoen, zijn
investeerders zeer geïrriteerd. Ze vinden dat Microsofts reorganisatie
niets heeft gedaan om zijn problemen aan te pakken, en er zijn meerdere
blunders van Microsoft's die moeten leiden tot een verandering in het
management.

Zoals gezegd, een van de lichtpuntjes op financieel verslag van Microsoft,
was de winst uit ondernemende diensten. Beleggers kunnen het nieuws dat
Microsoft, vreemd genoeg het erg gedreven individenten winsten voor die
diensten ergerlijk vinden. Om hen te bereiken moeten we zowel de zakelijke
en financiële nieuws versnelt in de markt brengen. We moeten contact
hebben met journalisten die gericht zijn op deze gebieden en ons verhaal
vertellen.

Ik op dit moment contact met die Journalisten in de Verenigde Staten. Ik
kan u voorzien van een brief voor gebruik in andere landen, maar het moet
vertaald worden.
Neem dan contact met ons op als je het kunt vertalen in uw taal waarin u
het meest spreekt en help ons dit te publiceren.

Tot slot, wil ik persoonlijk wil uitdrukken hoe ongelooflijk fijn het is
om jullie allemaal te ontmoeten. Ik lees jullie reacties per dag en
probeer heel hard om een ieder persoonlijk te beantwoorden op jullie
e-mails. Toen de petitie begon, heb ik nooit in mijn stoutste droom
gedacht dat ik kennismaking zou hebben gekregen met zoveel ongelooflijke
fijne en hartelijke mensen. Velen van ons hebben niet dezelfde taal maar
we vonden ingenieuze manieren om te communiceren. Ik ben diep geroerd om
een deel van een gemeenschap die zich uitstrekt rond onze aarde en zal
nooit jullie vriendelijkheid terug kunnen betalen die jullie hebben
getoond.


Bedankt voor het lezen van gedachten,
Groeten en respect van....

No comments:

Post a Comment

Please feel free to comment on this article. We welcome comments but reserve the right to edit out those posts that are spam, offensive or otherwise unhelpful.